Welkom bij GB Trading
 width=
 width=
 name=  name=
 width=
 name=

Algemene informatie Porta-bote

 

Algemene informatie Porta-bote

De Porta-Bote is opvouwbaar tot 10 cm. dik en wordt vervoerd als een surfplank op het dak van de auto.
De boot op het dak van de auto en de caravan erachter. Daarom is de Porta-Bote ook ideaal voor de vakantie.

De Porta-Bote wordt, door één persoon, opgebouwd in 5 min. (voor de zeer snellen) tot 10 minuten en zònder gereedschap. Hetgeen betekent dat indien de boot door 2 of 3 personen wordt gemonteerd deze
helemaal
in een mum startklaar is.
(belangrijk voor b.v. evt. reddingsacties)

Voor diegenen die het een beetje "gehad" hebben met het tijdrovende opblazen
(en leeg laten lopen) van een opblaasboot, is de Porta-Bote dé uitkomst.
Dit geldt ook voor degenen die geen trailer achter hun auto willen, of dit niet kunnen i.v.m. de caravan.
En.... lekkages plakken is vanaf nu ook verleden tijd. Bij de Porta-Bote komt hooguit
een krasje op de oersterke romp indien u over of tegen b.v. een scherp uitsteeksel vaart.

BELANGRIJKE INFORMATIE : Naast de Porta-Bote bestaan er nog enkele andere vouwboten in kunststof en aluminium. Over de kwaliteit van onze collega's laten wij ons niet uit. Dit mag u zelf onderzoeken. Wel is het zo dat de concurrent de stabiliteit van Porta-Bote absoluut niet kan evenaren omdat bij deze boten zowel de voor- als de achterkant in een punt uitlopen èn een stuk smaller zijn. U kunt het misschien het beste vergelijken als met een extra brede kano.
Dit was ook het geval bij de oude Porta-Bote van vóór 1993. De huidige vorm van de Porta-Bote garandeert een uitstekende stabiliteit (wereld patent) hetgeen tenslotte van belang is voor een veilige vaart.

Kijk ook eens in de BEET magazine van maart 2008. Hierin vind u een artikel van een Porta-Bote gebruiker die 5 maanden met zijn Porta-Bote door Spanje reist en daar de mooiste visplekken bezoekt. Een uitgebreid verslag waarin vele ervaringen en technieken worden besproken.

Waarom kiezen voor een PORTA-BOTE in het kort.

1 .Lange levensduur.
2. Geen groot en zwaar pakket in de kofferruimte (rubberboot).
3. Geen trailer achter de auto (max. 80 km/pu).
4. Snel vaarklaar.
5. Weinig gevoelig voor scherpe objecten.
6. Waardevast.

AAN U DE KEUZE.


8 minuten en uw boot is vaarklaar.



Hiet de "hamertest" op de Porta-Bote.



En,.... na een prachtige dag varen neemt de boot vervolgens
slechts deze plaats in beslag in uw schuur.

U heeft geen trekhaak of trailer nodig. Tevens spaart u dure stalling- en ligplaatskosten uit.
Slechts minder dan 10 minuten heeft één persoon, zonder gereedschap, nodig om de boot recreatieklaar te maken. Probeert u dat maar eens met een rubberboot met vlonders !!
En dit geldt dan ook weer voor het invouwen. De Porta-Bote wordt reeds door velen ervaren als dè ideale vis-, roei-, bij- of zeilboot.
De Porta-Bote is nu ruim 40 jaar in produktie! Reeds meer dan 90.000 enthousiaste gebruikers over de gehele wereld! Onze klanten, onder wie ook vele sportvissers, nemen de vouwboot mee door heel Europa.

Woont u in een omgeving waar overstromingskansen niet ontdenkbaar zijn óf wellicht heeft u er helaas al mee te maken gehad? Dan is op zo'n moment de Porta-Bote "uw veilige haven". De Porta-Bote in de schuur geeft dan een veilig gevoel. En, onverwoestbaar als u straks in uw eigen straat "vaart".
De Porta-Bote is niet bang voor scherpe brokstukken onder water of andere ronddrijvende objecten.
Dit in tegenstelling tot een rubberboot die daar toch gevoeliger voor is

Ook voor lichte bedrijfswerkzaamheden voldoet de Porta-Bote uitstekend.
De Porta-Bote is hiervoor, naar volle tevredenheid, o.a. in gebruik bij Rijkswaterstaat bij verschillende steden op de afd. gemeentewerken en zelfs bij de brandweer. De boot wordt gebruikt in b.v. plantsoenen, controle / werkzamheden onder bruggen etc. Tevens wordt de Porta-Bote gebruikt door de dierenambulance voor b.v. het uit het water halen van gewonde dieren met scherpe klauwen. Met een opblaasboot zou dit toch problemen kunnen geven.

Waardering in USA Tacle Tour magazine.







De Japanse kustwacht heeft de Porta-Bote getest op de volgende wijze. Men heeft de boot gevuld met zakken cement met een totaal gewicht van 273 kg. Toen is de boot omhoog gehesen tot 7m. hoogte. Vervolgens werd het geheel gedropt om met een klap op het water terecht te laten komen.
Gevolg,... geen enkele schade.

TESTS EN REVIEWS.

Klik hier.


Om een paar keien en scherpe stenen maakt de Porta-Bote zich ook niet druk.

GB trading is exclusief importeur voor Nederland - België - Luxemburg - Frankrijk van de Porta Bote en levert rechtstreeks aan de consument

 name=